Är min vilja till, mest till besvär?

2008-06-12@11:06:23
Alla vet hur jag ska va'
men jag vill bara va' jag
just den jag är...
Får jag bli sån som jag vill
eller är min vilja till, mest till besvär?

Sitter här vid den bärbara datorn igen... vågar inte använda min pga en dum ruta som ploppar upp ang ngt antivirusprogram... vll inte fixa ännu mer virus genom att ladda hem ngt... visst, det kan ju vara ngt som jag ska ladda hem men det är bäst att jag rådfrågar pappsen först ^^
Idag blir det väl en slappdag fram till halvtretiden då jag åker på körlektion... får hoppas det går bra iaf... funderar på om jag ska baka ngt... men det blir väl senare ikväll skulle jag tro. Skönt att vara ledig idag, lite onödigt att vi slutar imorgon bara men men.. sen är det ju sommarlov :P

btw... en sak jag troligen glömde skriva igår var att på det här mötet ang feriejobbet som jag var på igår så fick vi beställa hem ledarkläder vi ska ha på oss... dessa kommer dock inte komma förrän tisdag eller onsdag så vi ska tydligen ha på oss sverigetröjor hela måndagen XD hahahah... visst sverige... men det är troligen pga fotbollen och jag tittar inte ens på fotboll... haha... jaja... kan ju bli intressant... men det ska bli kul :)




Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0