Helgen + måndag

2008-06-09@19:45:32
Har inte skrivit på ett tag, har inte varit hemma.

På lördagen åkte jag, Emma, Karin, Magnus och Monica till Kristins stuga i Hedesunda (okej då, en liten bit utanför hedesunda), där var kristin och Hanna. Vi spelade spel, badade, sjöng SingStar och hade allmänt trevligt... Sen vid ungefär halv sex somnade vi fem stycken i en dubbelsäng. (Monica hade åkt hem) Trångt och varmt men mysigt :P Fast när jag vaknade en timme senare var det bara jag och Karin kvar... lite mer plats :P
Sen lyckades vi försova oss en och en halv timme XD Vi skulle egentligen gå upp ca halv nio då Hanna skulle åka hem tio, tio över tio vaknade jag ^^ Men vi hann!!!
Söndagen tillbringades inomhus och på bryggan i stort sett. Vi spelade kort samt maffia... Maffia större delen av tiden... Vi åkte hem igen med bussen 18.45 därifrån... maffia även på bussen, detta resulterade i att en del personer kollade konstoigt på oss... men med repliker som; Ska vi hänga honom då eller? och Vilka röstar för att vi dödar henne? så kanske det inte var så konstigt :P
Det var i alla fall en trevlig helg!!

Några bilder från helgen

Emma


En trollslända på besök på min arm...



Kristin och Karin



Måndagen tillbringades på Järvzoo med biologi breddning... det var trevligt! Förutom det faktum att jag blev rätt så åksjuk på tåget :/ Vilket gjorde att jag fick sitta och titta på en och samma fläck under nästan hela resan och kunde alltså inte vara med och spela kort eller ngt :/ Lite jobbigt men jag överlevde... dessutom hade vi knytkalas på tåget. jag hade med mig hallongrottor, Emmy hade snickerskakor, Sara hade Kärleksmums och Sofie hade kladdkaka :P Det var gott XD
En annan lite frustrerande sak var att det var mkt kallare i Järvsö än här :/ Frös typ hela dagen, kan även bero på att vi gick i "skog" hela tiden s typ ingen sol tittade fram men ändå... lite frustrerande... Jag hade kameran med mig, as usual, och tog ca 200 bilder under dagen. Jag kom även på att jag vill adopåtera en björnunge, tror ni det går?? 

Några bilder från dagen:

Kalv


Räven Bosse :P



Gullbjörnar!!! Förstår ni nu varför jag vill adoptera???



Ekorre :)



Björnar, så söta :)



Utsikt



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0