Måndag

2008-06-23@19:16:12
Jobb igen idag... Var ute större delen av dagen och spelade brännboll och fotboll mm... dessutom fick vi visa våra kockskills genom att laga mat (jaja, vi gjorde sallad och stekte 2 kg köttbullar men vaddå?;) )
Btw så har tröjorna kommit... efter en vecka, men bättre sent än aldrig säger man ju :P De är..hmm... neongröna XD kanske lägger upp en bild sen... ^^ Tjocktröjorna är iaf svarta med grön text men ändå... okej då, snygg färg men kanske inte på tröjor... syns gör vi i alla fall, och det är ju bra =)

Nu ska jag äta middag... lite sent, jodå, men jag och mamma har varit ute och gått i ca en timme, det ni ^^
Imorgon blir det bad på Fjärran igen, hoppas på bra väder så man kan vara ute...

Älska mig mest när jag förtjänar det minst för då behöver jag det mest!!

Postat av: Emma

Nej vet du vad! jag älskar dig alltid :D

2008-06-24 @ 15:48:04
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0