Regn, regn och studsmatta :P

2008-06-15@21:33:48

Det har varit kasst väder typ hela helgen :/ okej då... sen i fredags men det är väl typ hela helgen??
Lördagsflrmiddagen tillbringade med jobb och eftermiddagen hos Fritzsons... vi firade mormor och Lovisa som fyllt/ska fylla år. Det är här studsmattan kommer in. Trots regnet var vi ju tvungna att hoppa :P Blött... men motion fick man ju :) 
Sen tittade jag ett tag på fotbollsmatchen (ja, ni läste rätt) men Gabriel och Johan... Det var ganska kul faktiskt fast jag måste ha varit rätt dryg... kommenterade allt och alla XD jaja... tyvärr så torskade sverige... :/

Pappa snodde min kamera och fotade oss :P


Bjuder på den här :S


Idag (söndag) tillbringade jag hela dagen på Fätis. Jag fotograferade sommarhoppet som gick av stapeln där :P Kom hem med ca 300 bilder... rätt lite med tanke på omständigheterna men det var ganska dåligt väder och rätt få hinder jag hade möjlighet att fota från rätt håll så då blir det så... Bilder kommer när jag fixat dem!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0