Söndag

2008-06-01@21:45:36
Alltså... hur lyckas man? jag har bränt mig på händerna :O Jag som badade i solkräm innan vi begav oss till stadion för att kolla på gdgif... Visst, det syns inte så mkt men det känns desto mer, bränns liksom :/ Har bränt mig lite på armarna också...är ganska förvånad att det bara är så lite faktiskt... jag har nämligen delat ut reklam i fyra timmar i sträck idag, gick typ hela tiden i gassande sol... därför trodde jag att jag skulle se ut som en kokt kräfta när jag kom hem igen, men nej, jag ser bara ut som en halvkokt kräfta, om ens det. Så jag är ganska nöjd, får bara hoppas att allt det röda blir brunt, men nu ska jag inte ta i för mkt :/

jaja... fotade en del på gdgif, var ganska jobbigt att stå där i värmen, kan inte tänka mig hur det var för de som tävlade. Fast jag fick lust att vara med när de sprang 600 m... såg så härligt ut... ^^

sen delade jag som sagt ut reklam i fyra timmar, mellan tre och sju... blev klar med hela Strömsbro :)

nu ska jag väl duscha och fixa med lite annat.
kram


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0