Emma 18 :D

2008-03-28@22:49:47
Emma fyller 18 idag!!!
Grattis vännen <3


Tillbringade eftermiddagen hemma hos henne :) Trevlig trevligt <3

När jag skulle hem blev det dock lite frustrerande :S Jag stod och väntade på bussen (ettan) i en halvtimme utanför men ingen kom :O Till slut gav jag upp och gick till stan... när jag kom till stan och faktiskt hann med bussen jag skulle ta så ser jag ettan på hållplatsen framför... hur i hela friden kom den dit, den åkte då inte förbi mig... grr...!!!

Sen fick jag nyss en glädjande nyhet :D Rätt par vann finalen i Let´s Dance :D Tina och Tobias!!! :D

och nu till... CURLING!!!
det går riktigt bra för Sofie :D Tre raka segrar av tre spelade matcher är inte dåligt :) Sen har jag inte riktigt ngn koll på om de spelade mer idag...jag har inte blivit uppdaterad mer men jag får väl reda på det så småningom :) Vad jag vet så har de två matcher kvar och sen kanske slutspel :D det hoppas vi på!!

Det går inte lika bra för Isabell... tyvärr :( De har förlorat tre raka... men har fortfarande chans att gå vidare om de vinner de nästa två matcherna de ska spela! detta hoppas vi såklart på... :D
*Håller alla fingrar och tår*

Ytterligare en curlingnyhet... Det blev inget slutspel för våra svenska tjejer i curling-VM... De slutade sexa efter förlust mot Kanada idag...
www.curlingkanalen.se 

Nu ska jag inte skriva så mkt mer. Hoppas på uppdateringar från Mixed- SM :D


Kramar :D
Och än en gång... Grattis på 18-års dagen Emma!! <3

Postat av: Sweet 16´s blogg

Tina och Tobias tog hem segern i Let´s Dance 2008 :D härligt! tyckte du rätt par vann?:D

2008-03-28 @ 22:55:03
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Emma

Taaack :)

2008-03-29 @ 19:42:46
URL: http://honeybii.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0