Fota!!!!!!

2008-03-12@07:34:45
image7


Vill fota... måste fota... vill fota... måste fota... men vad????????

Jag har gått i flera dagar och varit så grymt sugen på att fota ngt... Tyvärr så har det varit kasst grått väder ute så landskap är inget att fundera på...
Jag var faktiskt i ett stall häromdagen och då hade jag ju chansen... problemet är bara var jag ska göra av kameran när jag rider... !? Min syster kan inte hålla i den då hon rider även hon... Dessutom blir det bara kassa bilder...
Kanske ska lägga ner fotandet helt eftersom det inte går särskilt bra... men nej det vill jag inte... även fast jag är kass så är det fortfarande kul...

Postat av: Annelie

Men fota vad som helst! även dom knäppaste objekten kan göra coola bilder :)

2008-03-12 @ 07:39:46
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se
Postat av: ankan

Precis som annelie säger, fota vad som helst. Även de
där annorlunda/knäppa grejerna som kan bli riktigt coola bilder ;)

Ha en trevlig dag! :)

2008-03-12 @ 07:45:52
URL: http://ankaaaan.blogg.se
Postat av: Kristin

Du är ju jätte bra på att fota!

Du hittar nog något kul att fota när du minst anar det

2008-03-12 @ 18:26:48

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0