Jaadu...

2008-03-13@08:05:55
Hade curlingträning idag och då fick vi reda på att vi tydligen skulle vara med på prisutdelning senare på kvällen eftersom vi vunnit division 7... hade ingen aning om detta, hade jag vetat om det hade jag kunnat tagit med mig mattegrejorna och suttit och pluggat i hallen men nu blev det så att jag fick åka hem, vara hemma typ 45 minuter och åka tillbaka till hallen. Jag ville ju se hur det gick i matcherna som spelades (final samt 3 / 4 pris)

Efter matcherna, som var slut vid åtta, var det prisutdelning... som sagt så fick vi pris då vi vunnit division 7... näst lägsta divisionen i klubbserien.. haha... inget märkvärdigt alls... men men... vi ska försöka lyckas i sexan nästa säsong...

Snart är curlingsäsongen slut... bara avslutning kvar och kanske Bill Ross Trophy i Sundbyberg i början av april... men det är inte bestämt än... har inte fått ihop ngt lag än så vi får se... Det skulle vara väldigt kul iaf...

Men nu ska jag återgå till mitt matteplugg...


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0