Måndag...

2008-03-17@11:29:12

Ganska onödig skoldag idag, men jag ska inte klaga ^^... gick till skolan till halv nio för att vara med på en fysiklektion då vi fick plugga matte inför provet imorgon... sen visade det sig att vi inte behövde gå på mattelektionen på eftermiddagen så vi fick gå hem... kom hem ca halv 11...

Dessvärre måste jag till optikern halv fem idag.. de ska kolla på mitt öga... det har varit rött och irriterat i typ en vecka nu och nu kan jag inte ens ha linserna i :O Därför måste jag ha mina vackra (inte) glasögon som jag ser ut som en korv i... hoppas det blir bra snart :S

Ska btw äta lunch nu... ses sen :)


Postat av: Emma

korv? vad får du allt ifrån.. ^^

2008-03-18 @ 21:56:39
URL: http://honeybii.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0