Mixed-SM, kemi och en massa annat ^^

2008-03-27@19:57:56
Har varit på stan idag och köpt en väska... har även köpt present åt lilla Emma som fyller år imorgon <3

Förresten så är både Sofie och Isabell och tävlar Mixed-SM i Sundsvall från idag till den 30:e :D De tävlar inte i samma lag förstås men jag får väl hålla på båda :)
Dagens första match resulterade i en seger för Sofie men tyvärr en förlust för Isabell... Ska försöka uppdatera så ofta kag kan så får vi se :) Nästa match är kl 9 ikväll för er som är intresserade :D Det är jag iaf ;) 

Lycka till nu *Håller tummarna* :D

Sen till de mindre roliga sakerna... Vi har kemiprov på tisdag och jag har pluggat rätt så mkt idag... gjort typ alla uppgifter i boken mm... grejen är den att vi knappt fått genomgång på ngt så jag känner att jag inte kan ett dugg :/ Detta är väldigt jobbigt då vi inte kan få ngn hjälp innan provet då tisdag är vår första dag med kemi...
Jag är inte ens säker på om vissa grejor ska vara med på provet eller inte :S Allt detta gör att jag absolut inte känner för att plugga... all min motivation är puts väck... Detta är väldigt jobbigt då jag vill ha bra betyg... men om man inte kan, vad ska man göra då?? Jaja... får pugga så mkt jag kan så får vi se hur det går med provet... men just nu känns det inte alls bra...
JAG VILL INTE!!!  :S

Men nu ska jag kolla på TV...
Kram <3


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0