Ny layout

2008-03-29@22:04:52
Har fixat layouten lite idag. Vad tycks??
Den ser lite ljusare ut nu, det var ju svart förr... Jag vet inte vad ni tkr men jag gillar den här bättre :) Sen är ju headern bättre också ^^

Har försökt ge mig på kemin idag igen... pluggade nästan tre timmar... jag hann inte med så jättemkt men jag kände att jag kanske lärde mig en del i alla fall och det är ju det viktigaste. Dessvärre så känns det inte som om jag kommer klara provet särskilt bra då vi inte kommer få ngn genomgång på det vi inte kan innan... Kanske kan prata med honom på måndag och be om hjälp då... om vi har tid... jaja vi får se hur det blir.

Curling news!

Både Sofie och Isabell är i slutspel :D Jag kommer inte riktigt ihåg hur det blev i matcherna för Sofie, jag tror det blev en vinst och en förlust. Isabell vann båda sina, detta var också villkoret för slutspel.
Isabell spelar nu och leder med 4-2 efter tre spelade omgångar så vi håller tummarna för att det håller i sig :) Sofie spelar först imorgon, eftersom de kom högre upp i tabellen (tror jag) så behöver inte de spela den här matchen, de får alltså en större chans att ta sig längre. Fler nyheter kommer efter matcherna imorgon :)

Ha en fortsatt trevlig kväll :)
kram <3

Postat av: Anonym

jättesöt design :)

2008-03-29 @ 22:16:49
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Emma

Fint det där sörru
:)

2008-03-29 @ 23:25:07
URL: http://honeybii.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0