Helg =) typ...

2008-11-27@16:56:04
Ledig imorgon för resa till Södertälje och division ett =) Missar ett studiebesök på Lantmäteriet, åh, så ledsen jag är ;)
Vi åker vid lunch och spelar första matchen vid sju tror jag, träning innan iaf :P Så får vi se hur det går. Vi bor i Rissne hos Paulina... =)

Dagen bjöd på ett studiebesök på sjukhuset, mycket intressant =) Röntgensjuksköterska låter ännu mer lockande nu :) Fick ngt infall och tycker att ambulanspersonal måste vara häfitgt och varierande... =) Vi får väl se..

Har i alla fall packat det mesta nu =) Känns bra, då kan man sova lite längre imorgon ;P
Sitter och lyssnar på musik och funderar på att plugga fysik... ngt jag tyvärr måste göra i helgen :/ Eller så kanske jag börjar skriva lite filosofi... vi får se
Ska i alla fall kila nu
Ha det!
Kram


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0