HIpp hipp hurra =)

2008-11-13@07:24:49

För Jenny som fyller år idá =D

Jag har varit dålig med uppdateringar på sistone. Har varit stressad inför biologiprovet idag och sen har jag inte varit helt frisk heller... Jag hade feber när jag spelade klubbserien i måndags... det måste jag ha haft :/

jaja... tränade inte igår - abstinens! Var nog bäst att hoppa över den för att köra på stenhårt de följande veckorna istället =) Var i hallen och fotade i alla fall, träning inför elitserien =)

Nu är det bara två dagar kvar till helgen och åh vad det ska bli skönt. En otroligt glad nyhet vi fick i tisdags var att det väntande samhällskunskapsprovet om politik måste bli uppskjutet då vi inte har hunnit klart :D Det skulle annars ha varit på tisdag... !

Nu ska jag byta om, ska cykla vid åtta.
Kram



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0