Söndag..

2008-11-16@17:58:12
Det gillar vi inte.. det betyder att det snart är måndag igen och dessutom är söndagarna inte särskilt händelserika.. vilket iofs kan vara bra ibland men idag var inte en av de här "iblanddagarna"...

Bakade tekakor efter lunch någon gång, därefter åkte jag med mamma till Willys och köpte hårfärg.. Sen var jag ute och fotade. Om man nu kan kalla det fota när jag fick ett kort :O Sen höll jag på att frysa ihjäl och det vill vi inte :P

Ingen curlingträning imorgon heller :/ Isjobb... Men dubbel träning onsdag i alla fall... har inte spelat på en vecka och det börjar rycka lite i curlingnerven =)  Och vi ligger i mitten av tabellen, det gillas absolut inte :/ Finns kanske inte så mycket att göra åt men vi måste försöka vinna lite nu =)

Nu tror jag mamma ska färga håret på mig =)


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0