Två dagar kvar till fredag...

2008-11-05@21:09:58

...och curlingtävling i Sundbyberg =)

Tränade en och en halv timme idag ungefär. Första delen gick hyfsat men andra delen vet jag inte vad jag höll på med. Mina fötter ville inte åt samma håll som jag och då går det som det går ^^ Men kul var det...
Sen höll vi på att glömma kvastarna i hallen men Isabell var smart och kom på att vi ju behövde dem i helgen och inte kommer till hallen innan dess :P Hade varit lite misslyckat att behöva åka dit bara för att hämta kvastar och skor...

Dagarna som gått har varit allmänt bra (om man räknar bort fysikprovet vi fick tillbaka ^^ och nej, jag fick INTE ig...)

          * Sålde bilder för 60 kronor igår, känns bra, inte så mycket men ändå..kul att de uppskattas =)
          * Köpte en sak idag, vad det är lär ni få se =) Kommer nog om ngn vecka.. Det är något jag velat ha länge i alla fall :)
          * Mitt nya kamerabatteri kom på posten idag och det funkar =) Nu behöver jag inte oroa mig för dåligt batteri :P
          * Fick MVG på kemiprovet =D
          * Har spelat en massa curling och det är ju alltid kul =)

          * Red Grabben igår, underbar häst :)
          * Det är som sagt snart helg och curlingtävling :D

Life is good =D

Okej då... svenskaprov imorgon, men i alla fall =D



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0