åh, JAAAAA =D

2008-10-21@07:30:51
Första klubbseriematchen idag... och åhh, vad bra det gick =) Vi vann med 5-2, men det är inte siffrorna som är viktiga, inte i mitt fall, det är det faktum att jag för en gångs skulle tyckte jag spelade bra =) Jag missade bara en sten och drog en sten lite för långt, en miss det också men det funkade... Sen drog jag en femma på teedragning, på locket =) (mitt i boet) Linnea drog en tvåa vilket resulterade i sju poängs tee =)

Linnea och Emelie spelade utmärkt och det var helt otroligt =) Första klubbseriematchen, detta kan blir bra, hoppas jag :P

=D =D =D =D

Postat av: Emma

Hjärtliga gratulationer får man väl säga då :D

2008-10-21 @ 19:22:17
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0