Curling =)

2008-10-28@11:19:50
Kom lite sent till träningen efterso jag var hemma halv fem... jag ville intre stressa... hann i alla fall träna ca 20 minuter innan det var dags för första matchen =) (Och det var en upplevelse att köra själv ska jag tillägga :P)

Första matchen spelade jag med "mitt" lag, vi mötte Gavlisorna och det gick bra :) Vinst med 3-2, bara ettor :P

Sen hade jag ett uppehåll på en och en halv timme innan min andra match för dagen satte igång... jag och Max roade oss med att spela kort, jag vann =P
Andra matchen spelade jag med KAKA, vi spelade på tre och det gick mindre bra kanske... haha satte inte mycket ^^ Vi förlorade med 8-2 XD Det gick bra i början och vi stal poäng i de första två omgångarna men sen sket det sig :P Kul var det i alla fall! Kom hem ca 20 i 11...


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0