Curlingstart =D

2008-10-06@22:46:25
Första curlingträningen idag :D
Så otroligt kul! Har längtat som en tok efter det här dagen, och jag hann till och med från Polhem trots att jag slutar fem och träningen börjar kvart i 5 :P
Gick åt skogen ^^ Satte inte många stenar, hoppas formen kommer, annars får jag problem :P Tränade i ca en timme och en kvart, därefter var jag på ett möte ang hemsidan. Ska får göra en hel del, bland annat åka dit och fota på torsdag när ett företag ska dit och spela :D
På onsdag blir det ännu mer curling, och på lördag. Härlig vecka!!!

Sen att jag plugga fysik i flera timmar idag kan man ju bortse från... okej... provet är imorgon, efter det är jag FRIIIIIII! =)


Old pic. Curling 4-ever <3

Postat av: Emma

Så mörkhårig du ser ut :O Läskigt

2008-10-07 @ 15:22:35
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0