Helgen

2008-10-12@22:31:48
Har inte orkat/hunnit blogga i helgen. Har haft grymt mycket att göra så jag drar väl en liten sammanfattning nu då.

Fredagskvällen tillbringades i BK för Tonår =)
Lite bilder därifrån:




Vi gjorde tacos =)


och åt :) gott var det!


Sen blev det flum i gympasalen :)


Flum :P


Därefter, när vi blivit ännu flummigare, stod jag och Karin "modeller"... Magnus fotograferade :P








Sen var det andakt och efter det gick vi till gympasalen och fotade lite till =)
den här gången höll jag i kameran








en bild på Karin får avsluta dagen =)




Lördagen

Haöv 11 var laget i hallen för träning, ska spela med ett helt nytt lag den här säsongen :D Vi tränade väl i ca tre timmar och så pratade vi om laguppställning, skippning mm, och så åt vi... Jag ska spela etta förresten =)

På kvällen åkte vi till Kristin, vi var jag, Karin, Magnus och Emma =) och så Kristin såklart =) Vi spelade RockBand och åt marängsviss...

Postat av: Karin

När sjutton tog du det går kortet på mig? Borde ta betalt för den där reklamkampanjen för EA ;)

2008-10-13 @ 16:34:37
URL: http://kakansliv.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0