I går kväll... och nu är det skitväder!

2008-10-05@10:18:06
Var klassfest igår kväll... Gick dit, tänkte att det kanske kunde bli kul, och missförstå mig inte! Det var trevligt, vissa stunder. Jag var den enda som var spiknykter, sen hade resten fått i sig antingen mer eller mindre. Vi som fått i oss lite mindre (eller inget alls) satt och spelade kort lite senare på kvällen, DET var trevligt =)

Sen kan jag inte säga annat än att det spårade ur lite, vissa fick i sig lite mer än de tålde... Vid halv tolv kom de på att: men ja, vi drar till krogen... och så stack de... Vi blev typ fem pers kvar som satt och pratade lite och vid tio i tolv gick vi hem... (alla gick inte till krogen innan, några gick hem)

Så, jag är nog inte någon vidare festprisse... men det var kul att umgås lite med klassen =)



Och så till det vackra vädret som förstörde min dag! Halvt i alla fall... Jag, Emma och Magnus skulle åka till travet idag för ponnytravtävlingar hela dagen, men se den gick inte... Det SPÖREGNAR och kommer säkert inte slkuta i första taget så tji fick vi!
Ska i alla fall till Emma vid lunch, blir marängsviss hörde jag det ryktas om:P
Nu ska jag äta frukost.


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0