Mekanik är bara...

2008-10-02@19:18:00
Usch och fy!! Har prov nästa vecka och jag hatar det... Jag vet att jag igår skrev att jag kom ihåg en del och det gör jag också, det är bara det att det är så förbannat tråkigt!!!

Har i alla fall bara en fråga kvar på hemprovet i filosofi... flummade loss och skrev ngt om bungyjump i mitten XD vaddå, det passade in :P Ska återgå till det när jag bloggat färdigt.

Dagen har varit bra, förutom det faktum att biologin har gått från ett av de bästa ämnena till ett av de absolut värsta, och det bara på grund av vår lärare :/

Nu lär jag återgå till skrivandet, är snart helt snurrig i skallen, har skrivit ett par timmar, men snart klar så :)

Ciao!

Postat av: Emma

Två ord, Karin Werner.

2008-10-02 @ 22:40:53
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0