Snöoväder

2008-10-31@16:57:56
Det snöar för fullt här, men inte ren snö utan slasksnö... Detta fick jag då uppleva då jag åkte hemifrån halv nio för att fotografera på en kombitävling på fältis... vägen mellan köpis och fältis brukar vanligtvis ta ca 10 min, nu tog det mer än 15 - motvind, stickande isdroppar och djupa pölar att traska igenom, great! Jag kom fram helskinnad i alla fall, såg ut som en dränkt katt bara =P



Det var verkligen inte min dag idag. Bilderna blev skit åt skogen så urk på dem..
Dagens smartaste från min del var snilleblixten jag fick att göra varm choklad =) det värmde gott ska jag säga. Trots att jag var klädd som en michelingubbe så frös jag konstant...

Kan i alla fall bjuda på en bild på kära popcorn =) Fler bilder finns på min bilddagbok men jag orkar inte lägga ut dem här... ändå inget att ha så..




Nu är jag snart klar med allt till maskeraden imorgon =) Ska bli kul att se hur alla ser ut :P Bilder på min klädsel kommer väl, om jag vågar visa den ^^

Postat av: Emma

Jag tyckte bilden på Poppis var vacker. ^^

2008-11-01 @ 00:18:35
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0