Fartfylld dag

2009-04-15@21:33:46
Grattis till pappa som fyller år idag :D

Återträffen var mycket trevlig! Började med gallo pinto och blev sen bild + filmvisning från resan :) Mina bilder verkade bli uppskattade och det uppskattar jag! Mycket minnen som kom tillbaka och min längtan blev större, någon gång ska jag tillbaka till detta underbara land!

Personalmötesredovisningen gick helt okej den också!

Nu ska jag viga mitt liv åt psykologiböckerna, tyvärr, hade hellre gjort ngt annat, något kul! Men tyvärr, plikten kallar, önskar jag kunde strunta i den ibland... Provet är iaf på fredag och jag har typ noll koll på vad vi ska kunna. Börjar få PA-ångest nu också, usch på detta...


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0