För att du är den du är

2009-04-17@17:02:27
Ett psykologiprov som jag haft ångest över ett tag är nu över! Tack och lov för det, nu lägger vi det åt sidan och börjar plugga ekonomi, för det är ju verkligen så mkt roligare... Och när det är avklarat har jag två (!!!!) stora fysikprov att se fram emot, vilket liv!

Måste även skriva en del PA, handledaren tyckte att informationen var bra men det var lite hon tyckte jag skulle lägga till och lite jag skulle ändra. Mitt språk var tydligen inte tillräckligt naturvetenskapligt, hmm... Det ska in om en vecka och jag hopas verkligen tiden räcker till. jag är glad att det inte var för kort iaf, det var det jag var mest orolig över, jag kan inte hitta så mkt mer information nämligen.

Ikväll blir det iaf ungdomsmöte, det ser jag fram emot!



Nu borde jag göra en sak jag inte alls ser fram emot, men jag måste och jag vill, fast egentligen inte. Jag hoppas bara det går åt rätt håll och jag hoppas allt detta leder någonstans. Jag kanske tvivlar, men det är bara för att det känns så jobbigt, för tillfället. Jag vet inte riktigt åt vilket håll jag ska vända mig vilket leder till att jag gräver ner mig istället och det är ju inte lösningen på några problem...




With tears falling from her eyes
She‘s looking at the past
Wondering what she did wrong
It must have been something
It can't have happened by itself

A voice from above
Whispering to her
"You're my child
I will hold you in my arms
Until the end of day

I will walk with you
When time is hard
When you call for me
I'll be there to help"

She looks at him
With tearful eyes
He reached out his hand
And together they're walking
Walking the road of life
The road to eternity



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0