Jag vill att du ska veta

2009-04-22@21:37:54

Jag känner att inläggen blir mer och mer kryptiska, det kan bero på att jag känner mig ganska kryptisk för tillfället... det är mkt som pågår och mkt som snurrar vilket gör att jag blir lite snurrig jag också. Det är så mycket jag vill säga för tillfället men allt bara klumpar sig och bildar inget vettigt. Därför låter jag det vara för tillfället...

Dagen har väl varit bra. Förutom våra små tvister på dramat, vår pjäs om blivande kannibaler blev iaf klar, men kom ihåg, de är inte vår ide!
Jag gjorde just en sak som är såå typiskt mig, jag lyckades med konststycket att sparka till datorns avstängsningsknapp så hela skiten stängdes ner, tur att jag hann spara allt innan iaf, haha! Är det inte jag på pricken så säg...




Jag hoppas du förstår
Min älskade vän
Jag hoppas du litar på
Att detta är sant

Jag hoppas du förstår att jag älskar dig




Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0