Något alla behöver ibland

2009-04-28@22:24:07

Alla har väl någon gång känt att det är något som saknas, något som kanske behövs för att hitta livsgnistan, för att hitta hoppet igen. Det behöver inte vara mycket alls, det minsta lilla räcker. det som betyder är att någon bryr sig, att någon finns där när allt är motigt. Därför vill jag ge dig detta just nu. Det är bara ord, det finns inget annat jag kan ge för tillfället, så jag hoppas du tar åt dig.
Jag vill bara att du ska veta, veta att jag älskar dig.

These words are for you

I've got so much more to say
But would you listen to me?
Would you take me seriously?

I want to tell you the beauty of live
The love you're surrounded with
But would you believe me?


I can make a try
And just hope for your attention
I can write this sentences
And just hope you will read


You are loved wherever you go
Your life is worth living
You are a glimpse of light
An invaluable treasure

There's someone who loves you
Someone who cares
You can always rely on Him
He will never let you down

If you ever doubt
Just take a look at this
These words are for you
These words are true

All I can do is tell you this
And tell you that I mean it
From the bottom of my heart
Just because I love you



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0