När hela världen vänds upp och ner

2009-04-24@18:14:46

Tänkte ta ett litet snabbt konstigt inlägg innan jag lägger upp lite bilder från de senaste dagarna. det har varit så otroligt mycket som hänt just nu. Det positiva är att jag är klar med mitt PA! Blev det alldeles nyss, vilken befrielse... Om ändå allt kunde vara lika bra, jaja.
Köpte studentklänning idag, efter mycket om och men hittade jag faktiskt en jag kunde ha och det var inte lätt kan jag säga.. Har dessvärre fått lite smått ångest över att balklänningen inte ska passa...

Jag vill så gärna, men det går bara inte. Jag har försökt förklara men givit upp, det är ändå så komplicerat, så virrigt, att det är svårt att förstå. Jag vet bara inte vad jag ska göra för att få ett slut, vad jag ska göra för att allt ska bli normalt igen?




Det sägs att tiden läker alla sår
Och om man bara tror på det
Blir allting bra till slut

Men vad gör man
Om allt man tror på
Blir till sand?
Om allt man tror på
Inte stämmer?

Det sägs att man ska leva livet
Leva livet nu och här
Så ska man må bra

Men vad gör man
Om livet man lever
Inte känns på riktigt?
Om livet man lever
Inte är sant?




Med tårarna rinnande nerför kinderna betraktar jag det som en gång varit, det som kanske en gång ska komma och det som finns nu, det nu jag lever i. De slutar aldrig rinna, de går inte att hindra. Tårar av glädje, tårar av sorg, tårar av hopplöshet men också tårar av hopp. Hopp om att allt en dag ska lösa sig. Ett hopp jag kommer hålla fast vid och aldrig släppa taget om.



Postat av: Emma

Du ska se att det ordnar sig, önskar verkligen jag kunde göra mer än bara säga så.. men ja, jag finns här i alla fall. Kram

2009-04-24 @ 20:26:27
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0