The minor fall, the major lift

2009-04-16@15:03:33
Biologiprovet blev en big surprise! trodde aldrig det skulle gå så bra, jaja där ser man, jag kanske kan lite jag också :) Nu är det bara psykologin som man har ångest över, och samhällskunskapen, och PA och...

Kort dag idag vilket var skönt, kunde åka hem och plugga mm i lugn och ro. Är borta hela kvällen ikväll så det behövs. Har just nu tagit en paus i pluggandet, det behövs det också, haha! Ska ta och fika lite nu, få lite energi liksom.

Förresten så fick vi våra studentmössor idag :D Silvertext för mig, mycket snyggt! :) Det närmar sig med stormsteg, tiden går så ruskigt fort ibland.

Bara en vecka kvar till PA-inlämningen, tänk att det redan gått ett år sen vi började, okej då, lite mindre men iaf. Jag kom just på att jag måste skriva en sammanfattande text om mitt arbete att lägga upp på hemsidan, tills på fredag, jag borde sätta fart, men det är en dag imorgon också..




Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0