En del av mitt hjärta saknas

2009-08-24@21:28:47
Jag skulle seriöst kunna somna på fläcken men det känns inge vidare. Fick inte sova något efter jobber imorse då jag skulle befinna mig på Arbetsförmedlingen 8.10, helt sjukt! Höll på att somna under mötet som höll på i lite mer än en timme. Sen åkte jag hem och lyckades faktiskt med konststycket att sova i två och en halv timme. Efter lunch bar det av till Boulognerskogen för att träffa vänner och ha picknick, mycket trevligt! Var på promenad runt 4.2 km spåret med mamma, känns bra, väldigt bra faktiskt!

Nu är det bara sex dagar kvar på jobbet, tack och lov! Ska bli så skönt när det är över! Men pengarna är välkomna, de kan hjälpa mig att snabbare nå min dröm, jag vill tillbaka, jag vill tillbaka så enormt mycket!


Så underbara sötnosar!
Saknar så hjärtat värker <3


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0