I want to hear you say who I am is quite enough

2009-08-02@20:07:36
Var på ett underbart möte på förmiddagen idag! helt otroligt, fick så mycket, det är svårt att förklara... Jag vet att jag gjort helt rätt val vad gäller hösten i alla fall, jag ångrar mig inte en sekund!

Idag kom familjen hem :D De kom hem till ett hus som luktade nybakade bullar, jag hade precis tagit ut sista plåten ur ugnen. Nu blir det fullt ös här hemma, iofs föredrar jag det än dödstyst så :) Sen är det även väldigt skönt att veta att jag bara jobbar fem dagar till, söndagsjobben är över iaf!

Nu ska jag och syrran snart kolla på film och äta nybakade bullar, finns sämre sätt man kan spendera en söndagskväll på :)

I count on the make-up to cover it up
I thought I could be strong
But it's killing me
-Bethany Dillon - Beautiful-


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0