Kalldusch, ja tack!

2009-08-08@12:11:02
Nu är jag redo för horisontalläge en timme eller två, men tyvärr är dett aomöjligt då eftermiddagen är uppbokad, haha... Jag har varit ute och promenerat + sprungit, gick först enr unda med mamma och sprang sen samma runda själv. Tjurskallig som jag är så vägrar jag ju sakta av när jag väl börjat springa och jag tog ett ganska högt tempo idag, jippi liksom, jag kutade envist på och nu är min högsta önskan en kall dusch och drickbart vatten i mängder! Tyvärr är duschen upptagen, jaha...  Envis som en gammal get och det får man sota för minsann...

Ska till mormor och morfar i eftermiddag, det ska bli trevligt :)
Filmen var riktigt bra igår förresten, det blev bara en, vi såg Pelikanfallet. Dessvärre så var det något fel på skivan så den hakade sig en gång så vi missade ett par minuter och sen hoppade den en bit på ett ställe, men jaja.. Bra var den iaf!


Åh, nu tror jag duschen blir ledig, ja tack!!

Kram


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0