Lördag

2009-08-01@21:43:49
Jobbade på Erikshjälpen idag mellan tolv och två ungefär. Sen fick jag en otrevlig överraskning när jag skulle cykla hem, nämligen punka på min cykel, igen! Som tur var så kunde jag ställa in cykeln i butiken för att hämta den senare och så fick jag skjuts hem.



Nu ska jag nog snart ta och sova, haha, jag vet att det är min standardreplik numera, men det blir lätt så. Sen att jag inte uppfyller den förrän ett tag senare är en helt annan sak... Men jag ska ändå upp halv tio imorgon... Sista söndagen med jobbet iaf, bara sex dagar kvar, sen SEMESTER! :)


Bara för att jag ler, tittar dig i ögonen och säger att allt är bra så betyder inte det att det är hela sanningen...


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0