När svårigheter omger mig så är jag ändå trygg hos dig, för jag vet att du aldrig lämnar mig!

2009-08-27@20:43:30
Död åt MediaMarkt som gör sina reklamtidningar större än GD och nästan lika tjocka också! Trevlig överraskning man fick imorse när tidningarna dels var 45 min sena men att de också var dubbelt så stora som vanligt... Jippi liksom... Blä på det, vad klar runt halv sju, brukar vara klar innan halv sex...

Klockan åtta var jag på Bibelskolan som satte igång idag :) Blev ingen sömn innan så jag var lite borta hela tiden, men det gick bra iaf. Kommer bli ett bra år, jag känner det på mig!

Åt lunch där när det var slut och åkte sen hem och sov i ungefär en och en halv timme, inte tillräckligt så nu är jag så trött att jag skulle kunna somna på fläcken, överväger nästan att göra det faktiskt... Bara tre dagar kvar nu iaf!

Ska skriva lite nu och sen blir det nog sängen skulle jag tro. Kommer bli en likadan dag imorgon också men det funkar. Dessutom händer det en masa trevligt på kvällen :)


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0