Semestertider

2009-08-07@20:47:01
Sista jobbdagen imorse! Känns otroligt härligt att jag nu har semester i elva dagar :)

Vi var och badade idag igen och senare framåt kvällen var jag och syrran på Sommaryran en sväng. Det var ganska trevligt faktiskt men inte lika bra som Cityfesten, det går inte att jämföra de två. Men men, inget man kan göra åt liksom. Vi såg även lite dansuppvisningar, jag är sjukt sugen på att börja dansa...

Nu ska jag och Jenny se film, Pelikanfallet och Ice Age 2 ryktas det om, får se om vi orkar se båda :)


Gårdagen var riktigt trevlig ska jag säga också, det blev lite lekar och sen blev det middag i form av pizza. Massa trevliga människor var även där :)



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0