Vågorna går höga runt dig, i stormens öga söker du efter ro

2009-08-31@22:42:50

Hör mitt svaga rop på hjälp
Från djupet av mitt hjärta
Låt mig veta att du finns där
Hjälp mig kämpa vidare



Bibelskola idag, det var bra! Var inte lika trött idag heller så nu kunde jag lyssna på vad som sades utan att sitta och nicka till hela tiden :) det ger så mycket mer, haha! Jag och en tjej till ska förresten vara data och ljudtekniker, haha kan bli intressant! Är dock inga svåra uppgifter så jag antar att det kommer gå prima, bara vi lär oss!

Åkte hem och åt lunch sen blev det en slapp eftermiddag, har inte vänt tillbaka dygnet än så var ganska trött, men det är nog bara för en dag eller två :)

Har fixat mina naglar, gått på promenad med mamma och pappa samt nästan beställt hem tröjan jag ska fixa ihop, ska göra det imorgon!

Och när jag fixade naglarna lyckades jag med konststycket att blåsa glitter över hela mitt skrivbord... Hur smart är det på en skala? Skulle hälla glitter på naglarna och blåste sen bort allt som hamnade utanför och det funkade prima, ett tag, tills jag råkade blåsa rakt ner i burken och ja... Ni kan ju gissa hur det såg ut här! För de som gillar glitter blev det rena rama paradiset men för oss som behövde städa var det inte lika kul.

Nu ska jag sova
Puss!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0