You hold me in your hands, you won't let me fall

2009-08-26@13:05:06
Om ungefär en timme kommer jag befinna mig på bussen på väg till stan, fika med Maria väntar :) Tills dess ska jag helst ( om jag får bestämma) ha hunnit sminka mig, bytt om, fixat naglarna och gärna pyssla med een hel del annat, hmm, kanske lite väl optimistisk?

Jag väntar spänt på ett paket som ska komma någon av de närmaste dagarna :D

Kan passa på att tipsa om ett underbart drama till en fantastisk låt!

Nu måste jag nog kila och försöka hinn amed allt jag ska innan.
Kram på er!

Postat av: justina

Hej på dej!

Upptäckte just att du har en blogg, roligt värre!:)



Det ironiska måste nog ändå vara att du tipsar om ett drama jag har kört för typ ett-två år sedan!XD Verkligen, vi fick en mini recencion i typ Svenska dagbladet eller något för det också.:) What a small world..



Ha det bäst och hälsa Gävle! Kram

2009-09-09 @ 18:16:50
URL: http://justineeiscalling.blogspot.com

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0