You're my everything

2009-08-29@14:44:30
Nu är det bara imorgon kvar, lycka!

Har varit en sväng på Erikshjälpen och tittat runt lite. Nu ska jag förbereda lite inför i eftermiddag då mina fina vänner kommer på besök! Jag fyller år om en vecka och då jag vill göra något innan Sara flyttar så får det bli idag ist, dessutom är jag i Norrköping nästa helg :)


Var så sjukt trött igår så jag vet inte vad, fyra lektioner a 40 min, ämnet var intressant men jag höll på att somna iaf. Tur att läraren visste om det och hade lite överseende med det haha! På måndag är jag fit for fight igen!! Var även en sväng på stan med Jenny, köpte ett vitt linne och ett par örhängen.

When life is hard
I’ll run to you
you’re my shelter
you’re my hope

When I’m lost
I’ll search for you
you’re my power
you’re my trust

When my heart needs to heal
I’ll give it to you
you’re my healer
you’re my love

When life is good
I’ll thank you forever
you’re my strength
you’re my everything



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0