Christmas star

2009-12-22@21:31:07
Skriver ett snabbt inlägg innan jag måste gå och lägga mig för att sedan bege mig ut i kylan om fem och en halv timme igen.

Har slagit in julklappar nu, men har fortfarande en hel del kvar, får ta det imorgon, har nog lite tid då också. Funderade ett tag på att sätta rim på alla, för skojs skull liksom, men slog bort den tanken då jag inte riktigt känner att jag hänger med, tidsmässigt alltså. Men visst skulle det vara ganska kul? Det gäller bara att man får ett enormt fantasiflöde också, hehe...


Fick även lite julstämning tidigare. Såg en bit av Sanna, Sonja och Shirleys julkonsert, riktigt mysig :) Men jag reagerade på en sak... Alla nyskrivna julsångerna som blir publicerade under jultiden, så vackra, ibland sorgliga men med en gnutta hopp. De kan handla om förlorad kärlek, om återfunnen kärlek eller om tröstlösa dagar i väntan på bättre tider, eller om vackra stunder och minnesvärda händelser. Men vad hände egentligen med julens sanna budskap?

Kram


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0