Keep going on, keep going strong

2009-12-09@15:51:40

Ledig imorgon igen, knepig vecka måste jag säga. Har lite inplanerat ändå så det blir nog bra...
Ska snart äta risgrynsgröt och sen bär det av på träning + match, sista matchen för säsongen och direkt avgörande om jag förstått saken rätt.. Pressat läge, men kanske inte ett läge att vara pressad i, eller?



Två bilder av samma sak kan vara så otroligt olika, det är något som övergår mitt förstånd. Eller egentligen inte, en av bilderna är fel, i det här fallet vet jag vilken, men det är svårt att erkänna. Det finns inga undanflykter, bara flyktvägar som inte rekommenderas alls.

Och hur blir det om någon annans tro på mig är långt större än min egen? Vilken sida ska jag följa?



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0