Not because of who I am, but because of what You've done. Not because of what I've done, but because of who You are!

2009-12-15@21:16:20
Bra dag idag! Var alldeles för länge sen jag skrev det så kände att det var dags nu. Efter Bibelskolans slut åt vi jultallrik tillsammans i soppköket, det bjöds på luciatåg samt julsånger, mycket trevligt :)

Eftermiddagen har delvis spenderats tillsammans med skissblock och penna, men det har gett resultat iaf, har kommit halvvägs ungefär.




Imorgon vid den här tiden har jag jullov, det är en härlig känsla måste jag säga, även fast det fortfarande inte känns så. Nu har vi iaf fått snö här, snöade två-tre decimeter i natt och det snöar fortfarande, helt sjukt.
Köpte nya vinterskor igår iaf, varma och sköna, annars skulle jag frusit ihjäl och det skulle inte varit super...

Jag är peppad inför helgen, kommer bli grymt!
Hugs



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0