Alla <3 party

2009-02-15@12:10:52
Trevlig dag igår måste jag säga!
Middag hos Magnus vid femtiden och strax efter kom Emma och Kristin för att förbereda det sista. Vid halv åtta ringde porttelefonen och en massa glada: Jag älskar dig, hördes =) Detta var då villkoret för att få komma in. Vi blev rät många till slut: jag, Magnus, Emma, Kristin, Karin, Olov, Viktor, Mickis, Maria, Lisa, Sofia och Victoria.

Kvällen bjöd på en massa gott att äta, gödning på g? Söta små muffins och gelehjärtan i mängder, samt pannkakstårta. Det blev även lite olika lekar och lite kort tittande på Melodifestivalen.

Vid tolvtiden drog de flesta. Jag, Emma, Kristin, Magnus och Viktor blev dock kvar och spelade lite Texas Hold'em á la gelehjärtan och hade allmänt trevligt =)

Bjuder på lite bilder från kvällen


Emma och Kristin =)


Fika och pannkakstårta =)






Söt-Emma =)


Viktor och Karin =)




Äta-muffins-utan-att-använda-händerna =)


Viktor och Sofia =)


Emma och Viktor får avsluta bildserien =)

En mycket trevligt kväll
Glad alla hjärtans dag <3

Postat av: Viktor

Ha! Hittade din blogg! XD Fan vad jag fastnade på bilder här då :O

2009-02-16 @ 17:34:13

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0