Let your light, shine on us

2009-02-05@20:47:14

Trevlig dag idag!

Började med att jag var curlinginstruktör för ett gäng från skolan. Vi hade friluftsdag. det gick väl hyfsat, får väl fråga de som var med om jag dög som instruktör :P

Därefter åkte jag hem och hade det allmänt lugnt och skönt. Spelade lite biljard med Jenny och sen spelade vi världens fånigaste dykarspel.. Haha, dålig humor från oss båda!
Vid tre var jag på skolan för Nicaraguamöte. Vi gick igenom vad vi skulle göra där samt praktiska ting som packlista mm. När jag kom hem vände jag i dörren och så åkte jag och Jenny till Valbo. Hittade en del, utnyttjade mitt presentkort på Kicks bland annat =)

Nu lyssnar jag på en av de vackraste låtarna på jorden, seriöst! Helt otrolig =)

Love <3



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0