Jaaa!

2009-01-12@21:22:33
Första träningen idag på flera veckor. Kändes otroligt bra! Dock så satte jag inte mycket men kul var det.
Klockan sex var det också första klubbseriematchen. En prestigematch mot killarna. De vann ju sist så vi var revanschsugna. I början spelade vi knackigt, speciellt jag, men de två sista omgångarna tog vi ikapp och efter en stulen fyra i sista vann vi med 7-4. Känns härligt! Min sista sten i sista omgången är jag glad över =)

Första skoldagen med nya schemat för idag också. Åh, vilken härlig religionslärare vi har. Kommer bli prima det här =) Webbdesignen var också trevlig, började koda lite smått på hemsidan jag ska göra. Ska fixa lite inspiration bara sen går det nog finfint.

Höll på att blåsa bort på vägen till bussen. Haha vilken syn.


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0