Det går ändå inte att göra annorlunda

2009-07-17@16:24:49
Nu i efterhand är det så mycket jag ångrar som efter smällen för ett par veckor sedan har blivit så mycket mer betydelsefulla, jag ångrar det så mycket mer. Som den där helgen när jag, istället för att tillbringa tid med personer som kom att komma mig närmare än många andra på ett alldeles speciellt vis, åkte iväg på annat, som inte ledde till något i alla fall. Tre dyrbara dagar, tre missade dagar, tre dagar, tre dagar... Då tänkte jag inte så, men nu i efterhand är jag så otroligt ledsen över att jag missade så dyrbar tid, tid som aldrig kommer gå att få tillbaka.

Jag tittar på bilder och minnena kom tillbaka och jag skulle nu kunna göra vad som helst för att spola tillbaka tiden till denna underbara tid, tiden som kom att betyda så mycket för mig och mitt liv. Men det är för sent, det är alldeles för sent och det ångrar jag.

Nu ska jag i alla fall baka kladdkaka, vi ska ha den tills imorgon. Måste ha något att göra känner jag.


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0