Dramat om det du, ja just du, behöver få reda på!

2009-07-08@20:43:55

Här är dramat vi spelade upp i Berlin. Nu kanske du tänker att; nej, men detta är inget för mig. Men jag tror att det är för just dig detta dramat är. Börja inte titta och bara stäng ner på en gång igen då du inte anser det vara värt en titt, ge det en chans och jag hoppas ditt liv blir förändrat. Mitt har blivit det!




Här kommer lite fler filmer från denna underbara resa, men jag råder er att först ta er en titt på dramat, lovar ni det?
Bra! Dåså, här kommer de :)

 Här dansar vi tokiga svenskar, som Magdalena så fint uttryckte det, Små grodorna runt ett träd vid den bombade kyrkan i Berlin!


Ännu mer dans! På lördagen kom det barn till kyrkan, vi spelade upp dramat för dem men det blev även lite alldans (allsång i dansformat!)


Sådär, betydligt fler filmer finns på Youtube för den som är intresserad :)


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0