Kusiner

2009-07-13@13:34:36
Kusinerna kom hit på eftermiddagen igår och de livade verkligen upp stället :)
Tänker bjuda på lite bilder från lördagen, titta och njut :P Till skillnad från alltid annars så tog jag nästan inga bilder alls, det var andra som stod för den delen.



Jag börjar bli lite rastlös känner jag, vill ha saker att göra men på grund av jobbet så är jag inte speciellt kvällspigg vilket förstör en del. Om ett par veckor är jag i alla fall ledig i någon vecka! Sova sova och vara social blir min uppgift då!! Men jag känner ändå att jag vill ha något att göra för stunden, jag vill inte låta jobbet förstöra allt heller...

Nu ska jag och Jenny gå ut på promenad!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0