Som en fågel...

2009-07-22@22:53:18
Tidningarna var 45 minuter försenade imorse, men jag lyckades ändå komma ikapp och blev bara tio minuter senare än vanligt, tycker jag var ganska bra gjort ;)
Jag har inte haft någon som helst inspiration till att skriva de här dagarna, vet inte vad som hänt. Jag antar att den kommer tillbaka, i alla fall så hoppas jag att den gör det. Det kanske bli lite tyst här ett tag. Dessutom gör jag inte så mycket på dagarna, i alla fall inget som ni vill läsa om här. Hade i alla fall en trevlig biljard/fimkväll igår!



Fågeln som försöker och försöker
Kämpar och sliter
Men inget den gör är bra nog
Trots längtan och tusentals önskningar
Är och förblir den lilla fågeln
Någon som försöker vara någon annan
Men bär på en längtan att bara få vara sig själv
Men snälla säg mig
Hur ska man kunna vara sig själv bredvid någon som tycks ha allt?



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0