Sometimes I wish I were an angel

2009-07-25@20:04:24
Det har varit tyst från min sida ett litet tag nu, har inte känt för det och jag vill inte skriva bara för att, det blir aldrig riktigt bra då. Har varit ute och fotograferat lite och håller på att redigera bilderna så de kommer snart upp här, blir mycket rosa kan jag tala om! :)

Var på Ice Age 3 idag med Olov, filmen var sjukt bra :) Jag är riktigt svag för dessa filmer, helt otroligt. Blev en hel del skratt också :)

Nu blir det Sommarkrysset, om jag ska vara ärlig har jag aldrig tittat på det, men en liten fågel viskade i mitt öra att släkten från Piteå har VIP-platser, man måste ju försöka få en skymt av kändisarna :)

Kram!

Postat av: Karin

Du harm issuppfattat tror jag. Ice Age 3 varr LÄSKIG. Dinosaurier är inte att leka med. De är min värsta mardröm!! :O hemskt :P

2009-07-28 @ 01:14:49
URL: http://kakansliv.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0