Stockholm tur och retur

2009-07-08@16:53:49

Efter jobbmötet på tisdagen åkte jag hem och packade. Tog sen tåg till Sthlm där laget mötte mig på stationen. Vi gick därefter och åt mm, kvällen slutade på en biljardhall, det gick bra, endast några smärre missöden, men vi klarade oss finfint allihopa. Förresten, glömde vårt lilla inhopp på McDonalds därefter, även vår lilla språngmarsch till tunnelbanan är värd att nämnas, men vi hann.

När jag vaknade imorse kändes det som en ångvält kört över huvudet mitt, det bultade sjukt mycket, men det gick snart över, tack och lov! Tror nog det beror på promenaden faktiskt... Sedan var det i alla fall dags för some serious talking. Vi var på väg hem igen runt lunch och nu är jag back in town igen, för ett par timmar sen vill säga.

Sitter och redigerar alla bilder från fotograferingen häromdagen, det är sjukt många bilder men det går framåt!


Jag vet att hur mycket jag än säger, hur mycket jag är förklarar är det ändå svårt att helt förstå. Känslor går inte att klä i ord, hur mycket man än kämpar. Jag skulle önska det fanns någon smart själ på den här jorden som skulle kunna uppfinna ett ord, ett enda ord, som skulle förklara allt om hur man kände, men jag antar att det ändå inte skulle vara tillräckligt.

Om jag skulle backa ett steg, skulle något förändras då? Skulle det underlätta för alla inblandade om jag helt enkelt gav upp? Inte för min skull, utan för eran!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0