Then the sun will come to me

2009-07-04@19:52:50
Jobb på morgonen, sov till framåt lunch, sista övningsdagen så på måndag börjar allvaret. Är ledig imorgon, så sjukt skönt :)

Var på stan på eftermiddagen med mamma och Jenny. Inhandlade två ögonskuggor, en mossgrön och en vitaktig. Vi blev även överrumplade av ett våldsamt åskoväder mitt på dagen, mindre mysigt kanske. det blixtrade och hade sig och regnet stod som spön i backen, tur att man var inne.

Jag har så lite att skriva för tillfället, jag gör nästan ingenting på dagarna, kanske beror på att jag sover halva dagen iofs...


Igår var iaf en bra dag! Låg på en filt i Boulognern med Johanna, åt glass och pratade. Det var väldigt trevligt =)


"Ingen lägger speciellt märke till henne där hon går gatan fram, hon har ett mål, men går med sakta, försiktiga steg. Hon är vacker, med ett ansikte som har mycket fina drag och en hy som har antagit en svagt brun nyans efter vårens första strålar. Hennes gyllenbruna hår lockar sig kring axlarna, och hennes ögon, dessa klargröna ögon gnistrar som stjärnor, speciellt när hon ler. Nu ler hon inte, hennes annars så klara ögon är beslöjade av en våt hinna och en ensam tår rinner ner för hennes kind. Snart är hon framme, hennes steg blir allt långsammare. I sista stund stannar hon, andas några djupa andetag och öppnar sedan dörren, dörren till hennes värsta mardröm, en mardröm som aldrig verkar ta slut."


Postat av: carro

okej härligt :D jo då det e bra med mig me :D

2009-07-04 @ 20:53:25
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0